نکات انتخاب و خرید کرکره برقی
آفتابگیر برقی مغازه
شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 13:35 | بازدید : 40 | نویسنده : نصاب | ( نظرات )

یکی دیگر از سازه هایی که برای مغازه ها استفاده می شود، آفتابگیر برقی مغازه است. با توجه به اهمیتی که این وسیله در طراحی یک فضای مدرن دارد، تمام ویژگی ها و قطعات ساخت آن را بررسی کردیم و در قالب یک مقاله جامع به شما معرفی می کنیم. قیمت خرید آفتابگیر برقی مغازه به نسبت ماندگاری و قابلیت هایی که ارائه می دهد، مقرون به صرفه است. برای نصب و اجرای این وسیله به متخصصان فنی در این حیطه نیاز دارید. قیمت آفتابگیر مغازه با توجه به تجهیزات ساخت آن برآورد می شود.

آفتابگیرهایی که برای مغازه استفاده می شوند، انواع گوناگونی دارند که با توجه به سطح نیاز و سلیقه خریدار انتخاب و نصب می شود. یکی از راه هایی که به صاحبان کسب و کار در انجام تبلیغات با کمترین هزینه کمک می کنند، سایبان ها یا آفتابگیرها هستند. به جای این وسیله می توانید از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید اما نصب تابلوهای تبلیغاتی شامل هزینه مالیات خواهد شد، به همین دلیل آفتابگیرها برای مغازه مقرون به صرفه خواهند بود.

قیمت آفتابگیر مغازه

قیمت آفتابگیر با توجه به تجهیزات ساخت آن برآورد می شود. متریال ساخت، شامل مدل موتور، جنس پارچه مورد استفاده، چاپ تبلیغات و ابعاد و وزن از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت است. با توجه به اهمیت قیمت کالا به عنوان یک پارامتر مهم هنگام خرید، در ادامه تمام عوامل موثر را به اختصار شرح می دهیم:

پارچه آفتابگیر: پارچه ای که روی آفتابگیر برقی قرار می گیرد، انواع گوناگونی دارد. هرچقدر کیفیت و مقاومت ای پارچه بیشتر باشد، قطعا هزینه آن بالا می رود. بهترین نوع پارچه های آفتابگیر، نمونه ضدآب و مقاوم دربرابر باد و طوفان است. عدم وجود حساسیت به مواد شوینده به کاربران کمک می کند تا با هر بار شستشو رنگ پارچه یا رنگ چاپ از بین نرود.

اسکلت آفتابگیر: اسکلت این وسیله باید کیفیت بالایی داشته باشد. در صورتی که اسکلت دچار زنگ زدگی شود و در عملکرد آن اختلالی ایجاد شود، راهی جز تعویض اسکلت ندارید. بنابراین پیش از اینکه از نظر کیفیت کالا به مشکلاتی برخورد کنید باید در انتخاب اسکلت با کیفیت دقت کنید.

نصب و اجرای آفتابگیر: همانطور که می دانید این وسیله حتما باید توسط نصاب، نصب و اجرا شود. بسیار از خریداران پیش از خرید، با متخصصان فنی مشورت می کنند تا این وسیله را با کیفیت بالا خریداری کنند.

انواع آفتابگیر برقی مغازه

سایبان هایی که بالای چارچوب درب ورودی فروشگاه یا مغازه ها نصب می شوند، انواع گوناگونی دارند. هر کسی با توجه به سطح نیاز و سلیقه خود باید، آفتابگیر مورد را انتخاب و خریداری کند. انواع آفتابگیر برقی مغازه را در زیر نام برده ایم:

  1. کالسکه ای

  2. بازویی

  3. کنترلی (برقی)

  4. مدرن

هر کدام از موارد بالا کاربردهای متفاوتی دارند. کالسکه ای که از قدیم برای مغازه ها، کافه و رستوران ها استفاده می شوند. بازویی که معمولا برای باز و بسته شدن، یک میله بازویی دارند و به صورت دستی یا برقی عمل می کنند. مدل های برقی و مدرن از جمله رایج ترین ها هستند که هم از جنبه زیبایی و هم نوع کارکرد، کاربرپسند هستند.

نحوه خرید آفتابگیر برقی مغازه

هنگام خرید آفتابگیر برقی مغازه به این مورد توجه داشته باشید که علاوه بر خرید باید برای نصب و اجرای آن اقدام کنید. با توجه به رشد تکنولوژی و علاقه کاربران به خرید آنلاین محصولات، برای خرید آفتابگیر برقی مغازه و همچنین خدمات نصب می توانید از سایت های معتبر استفاده کنید. تمام محصولات با متریال های متفاوت در سایت های فروش و خدمات نصب درج شده است. شما می توانید با دریافت اطلاعات از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فنی و فروش در تماس باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای کمک به خریداران و صاحبان کسب و کار یک راهنمای خرید آفتابگیر برقی مغازه را ارائه بدهیم. این مقاله شامل اطلاعاتی است که در انتخاب کالای مناسب کمک می کند. متریال ساخت آفتابگیرها، شیوه نصب و راه اندازی و قابلیت شستشو بدون هر گونه آسیب یکی از ویژگی هایی است که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید.

https://matinhooshmand.com/shop-electric-sunshade/

 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش خرید کرکره برقی و آدرس kerkerehbarghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 36
:: بازدید سال : 140
:: بازدید کلی : 817